.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبردار عابر بانک ها در مازندران به دام افتاد
سرپرست پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 15 فقره کلاهبرداری به ارزش 200 ميليون ريال از طريق سرقت کارت های عابر بانک خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله رضوانی اظهار کرد: در پی مراجعه و شکايت تعدادی از شهروندان به پليس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی ناشناس با استفاده از کارت های عابر بانک که اغلب مالباختگان را افراد مسن، بی سواد و کم سواد تشکيل می دادند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی مازندران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پليس آگاهی با انجام تحقيقات و اقدامات فنی موفق شدند، متهم به سرقت و کلاهبرداری به نام "ع- ص" 36 ساله را شناسایی و در اقدامی غافلگيرانه با هماهنگی قضائی، اين فرد را دستگير کنند.

سرپرست پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس، به 15 فقره کلاهبرداری در مجموع به ارزش 200 ميليون ريال اقرار کرد.

رضوانی با هشدار به شهروندان به ويژه افراد مسن، کم سواد و بی سواد، از آنان خواست برای انجام عمليات بانکی و برداشت وجه نقد از طريق دستگاه خودپرداز، حتماً کارت عابر بانک خود و اطلاعات آن را فقط در اختیار افراد مورد اعتماد، نزديکان و آشنايان قرار داده و به افراد غريبه اعتماد نکنند.

وی از تشکيل پرونده برای متهم و تحويل وی به مرجع قضائی برای سير مراحل قانونی خبر داد./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.